Sunday, March 13, 2011

makan angin di KLCC..

haluu..how are you today?? happy tak??
aku nak mulakan cerita hari nie dengan ucapan ASSALAMUALAIKUM!!
okey..aku cite..semalam aku happy sangat..aku rasa macam nak pegi lagi..nak tau aku pegi mana??
haaaa..aku pegi KLCC...haa...
jangan pelik kalau aku macam tu...
almaklumlah...aku nie kan budak baru lagi kat KL nie..so aku tak pernah lagi nak pegi merayau kat KL nie..
jadi kemana saja tempat aku pergi serata KL nie..aku akan post kat sini..hehe..
so jangan marah ye kalau korang asyik baca pasal aku merantau je sekitar KL nie..
lagipon aku guna blog nie sebagai tempat untuk aku menceritakan segala yang baru berlaku dalam hidup aku..

balik kepada cerita.. mulanya aku di ajak oleh cik NUR FATIHATUL HANNI untuk pegi dengan dia ke KLCC sebab dapat invitation dari kawan dia, encik RIZAL..(ceh, macam jemputan kawin plak..).
dan pada mulanya macam biasa..aku rasa malas nak pergi sebab...MALU..hehe..
tapi sebab tak pernah pegi KLCC..aku pun pegi..
seramai 5 orang student UNIKOP telah pegi..iaitu..
cik NURFATIHATUL HANNI, encik RIZAL, encik NAIM, encik BOB BUNGA (bukan nama sebenar sebab tak tau), dan the last one..cik ERNIE..hehe..
pegi sana naik kereta encik RIZAL..
kitorang pegi pukul 4 lebih selepas habisnya exam BBM..
sampai sana..nak tau reaksi aku??  WAHH!!!
tingginya!! cantiknya!! haa..excitednya..
tapi semua itu aku tunjuk kat dalam hati saja..hehe..

masuk SURIA KLCC.. yang aku nampak..mat dan minah saleh!! fuhh..ramai gilax..
yang hitam ada, yang putih tentu ada..sebab kata orang, dimana ada hitam, disitu ada putih..hehehe
berpusing-pusing naik tangga lif..
first thing that we do is CINEMA TIME..so kitorang pegi tengok wayang..cite BIG MAMA!!
seriously, sapa yang tak tengok lagi, pegi la tengok..sebab kelakar gila..nak pecah perut aku tengok..
tapi tak pecah lagi la..tapikan..cerita tu agak sensitive jugak la bagi kaum wanita kerana ia agak memalukan lagi lagi kalau tengok dengan pakwe..hehehe...

habis cite, kitorang terus jalan-jalan meneroka sekitar SURIA KLCC tu..nak beli belah.??
haram j..barang kat situ, tak ada yang berharga 10 ringgit ke bawah ye..
kecuali popcorn yang dijual kat cinema..hehe..
jalan-jalan sambil tangkap gambar..banyak gambar yang kitorang ambil..thanx to encik RIZAL kerana membawa camera..dan thanx juga kepada encik NAIM kerana menangkap gambar yang cantik..
dah penat bergambar, jam pun sudah menunjukkan pukul 9 lebih..so kitorang pun nak pegi makan...
ingat nak makan kat KAMPUNG BARU, tapi restoran yang kitorang nak masuk tu,penuh..
so terpaksa pegi McDonald je..
habis makan, pukul 11 lebih kitorang pun balik...ke asrama lah..
sory u guys sebab tiada gambar..gambar ada pada encik RIZAL..kerana kamera yang digunakan adalah kameranya..hihi..

itu jelah story aku kali nie..insyaallah kalau dapat gambar tu, akan aku papar untuk pencuci mata anda..okey..bye... 

No comments:

Post a Comment