Friday, March 18, 2011

dhiya, what are u doing??

pada hari rabu yang lepas, 
aku dan CIK DHIYA telah pun mengadakan satu "over night"..
sebenarnya takde yang special sangat pun dalam "over night" kitorang..
just yang aku nak terapkan dalam "belog" (sebutan blog oleh CIK NUR FATIHATUL HANNI)
CIK DHIYA telah pun menganjurkan satu "konsert  besar-besaran yang mengeluarkan kos yang agak kecik"

anda tahu apa konsertnya??
jeng jeng jeng....
konsertnya ialah menjadi penari latar tidak profesional music video lagu korea "KAN MI YOUN, PAPARAZZI" 
selain lagu tu..
CIK DHIYA juga turut mempersembahkan tarian dari kumpulan "U KISS - MAN MAN HANI"..
mesti korang rasa macam nak tengok kan (yo yo oll)
NO!!
i m remind u..jangan ada rasa nak tengok lansung!! ..tengok pun tak boleh..
kerana ini boleh mendatangkan sensitiviti...
GANYANG!! (slogan ENCIK NAIM)
bukan...
masalahnya, malu nyah!!
kerana apa, CIK DHIYA nie bukan penari profesional..
so kalau bukan penari pro..anda tau sendiri la kan??
PAHAM PAHAM JE LA!!

time dia menari tu, aku tak kesah kalau aku tak masuk sekali..
nie tak!!
dia siap masukkan aku lagi...
aku jadi pelakon dia pulak..'
dia nak tiru sebijik-bijik lakonan penyanyi tu..
dalam video music tu, ada part pompuan u usap muka lelaki tu...
dia pon nak buat jugak...
kalau dengan orang lain tu aku tak kesah..
nie tak, aku yang dijadikan pak sanggup..
bayangan aku dianggap lelaki..
dia usap muka aku...
huh!! HOT!!
geli doh!!! serious...
this is first and the last one..
tak nak dah...serious aku geli...
kak senior aku, CIK NORSYAFINAS...
dia tau tengok je...bukan nak tolong aku..
tolong tukar jadi pak sanggup si CIK DHIYA nie..

haha..
okey la...

the end
erniehasan-mystory.blogspot

No comments:

Post a Comment