Monday, February 14, 2011

friend 4 eva

selama ni, susah untuk aku cari kawan baik..aku ingatkan aku tak akan pernah ada kawan baik, tapi rupanya..aku tak pasti samaada aku dah jumpa tau tidak tapi yang aku tahu aku dah jumpa..nama dia NURFATIHATUL HANNI...banyak benda yang kitorang selalu buat sesama.. hari ni, pukul 3 pagi kitorang boleh lagi bergambar and time u semua orang dah tido.....untong la....

nie la NURFATIHATUL HANNI..

aku kenal dia time masuk kolej dulu..tu pon aku tak rapat sangat dengan dia..time dapat kelas sama, baru aku start rapat ngan dia..until now, aku masih rapat ngan dia...

 hehe...chakk!!

 aiyai..capten..!!

 muuuuuahhhh..!!!

 heeeeee...smile...!!!

 love her damn much!!

do you want be my best friend forever??

      itulah antara picture yang kitorang ambil "malam" tu...walaupun kitorang just saja-saja, dia tetap excited giler sampai aku kata dah malas nak amik pic lagi, dia tetap berkeras..so nie lah hasilnya..taddaaa!!

      keexcitetan nye tu tak habis lagi, gambar kitorang tue dia masukkan dalam pandrive la, handphone lah, kat facebook pon masuk juga...siap guna gambar kat atas nie sebagai profile picture dia plak tu...

     aku harap, dengan hadirnya dia dalam hidup aku, dia dapat ubah aku menjadi seorang yang lebih matang terhadap diri aku sendiri dan hidup aku...maybe dia boleh bimbing aku...kan kan kan??? Cehh...dah macam boyfriend plak dah siap ada 'hadirnya dia dalam hidup' plak tu...hehehe...saja buat macam tu...

     but seriously, she is the first one in my life as my best friend..to me...tak tahula bagi dia..manalah tahu aku je yang perah santan, perasan sendiri ke...kan kan kan???
      



No comments:

Post a Comment